dimarts, 2 de juliol del 2013

Postals d'agraïment!


Com ja sabeu en una altra entrada faig referència al final de curs d'aquest any i vaig voler agrair de tot cor a dues mestres la seva bona feina i el seu tarannà.

Vaig realitzar dues postals una per a cada una.

Amb una cartolina DinA3 i amb l'ajuda de la Marta que em va doblegar la cartolina, d'una manera professional, per fer-la tipus tríptic i poder plasmar uns sentiments d'agraïment i d'estimació cap a dues persones molt entranyables.

Amb uns bons papers, una decoració que fa referència a la seva professió i les fotografies més significatives del curs vaig crear una postal que vaig donar amb tot el meu agraïment.

P5 Tortugues i P5 Balenes!




Gràcies per a tot!

Realització:
Material comprat a Vimongraf
Decoracions realitzades amb imaginació i fetes amb papers senzill.
Les postals les vaig tancar amb una cinteta.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

També et pot interessar...