divendres, 26 de juny del 2015

Regals final de curs - Segon A

Ja fa molts dies que tenia el bloc molt parat, no per falta de ganes però si per falta de temps.

Han sigut uns dies força complicats, hi ha hagut la finalització del curs.... i aquest cop ha sigut molt intens, les meves nenes han acabat el cicle inicial i hem tingut un comiat molt especial. Les mestres que han tingut com a tutores a primer i a segon s'han acomiadat, ja que el proper any ja no les tindran i ha sigut aquest any que me volgut implicar directament en el seu regal, volia que fos molt personal i ple d'amor.

Han sigut dos anys molt intensos, de molts aprenentatges i de un gran desenvolupament per els nostres nens. Tant una mestra com l'altra han sigut un model i una ajuda pel creixement tant emotiu com de coneixements pels nostres infants. Com agraïment volia que fos un regal on els nens participessin d'una manera directa i crec que ho vam aconseguir.

1 er. A

A la classe de primer A vaig fer un àlbum des de l'inici fins al final. Vaig fer dues pàgines per cada infant, en una vaig posar una foto de cada nen i a l'altra vaig posar un dibuix que cada infant li va fer dedicat a la seva mestra, en definitiva van quedar unes pàgines molt emotives. L'enquadernació va ser feta de forma manual. Pàgines encolades i enquadernades, decorades i engalanades amb molt d'amor.
Per primer cop vaig utilitzar les cantoneres i crec que fan un efecte molt més cuidat i professional.
L'àlbum el vaig tancar amb un botó gran encolat i amb una goma que estava agafada amb un brad a la contraportada.
Van ser quaranta dues pàgines plenes d'amor.







Interior:

Vaig voler cuidar fins l'últim detall, personalitzant també la bossa on li vam donar aquest regal, fent servir segells i tintes i uns troquels de cors...



















Estic contenta amb el resultat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

També et pot interessar...