dimarts, 27 d’octubre del 2015

Ja estan aquí els 45!

Fa uns dies va ser l'aniversari de la meva parella, una persona extraordinària, pacient, encantadora i molt dolça....
Vaig voler fer-li una felicitació molt espacial però molt senzilla i on vam participar tots els membres de la nostra petita família.

Vaig fer servir tintes per fer el fons. Uns segells per fer els regals, els vaig acolorir amb retoladors i els vaig enganxar per sobre la cartolina per crear relleu. També vaig enganxar uns globus de festa on hi vaig enganxar els números que vaig fer amb cartolina i embossing calent. També vaig escriure "Per molts anys" amb retolador negre (tot i que no em va quedar gaire be, és molt difícil escriure a ma alçada).

La postal volia representar amb els globus els anys que arriben i se'n van. Una manera molt senzilla però feta amb tot el cor.


Espero que us agradi!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

També et pot interessar...