dissabte, 7 de maig del 2016

90 anys!!

Aquesta és una entrada molt especial, una de les persones més importants de la meva vida va fer anys... I a part d'organitzar un dinar familiar, vaig voler agrair d'una manera molt íntima tota una vida d'entrega i amor.

Vaig utilitzar un canvas de 30x30 cm i vaig fer un LO una mica especial. Pel fons vaig utilitzar un paper de decoupage i amb pintura acrílica vaig dibuixar un arbre que simbolitzava la família on les arrels eren els progenitors i les branques els seus descendents. Per decorar vaig fer servir cors, flors i papallones..

Era la primera vegada que feia alguna cosa en decoupage i va resultar que és molt agraït i em va agradar molt.

Senzill però fet amb tot l'amor!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

També et pot interessar...