divendres, 20 de maig del 2016

Rasquera!

Atc's 
Nom de la sèrie: Rasquera 2016'
Requisit: lliure

Ja fa un any que estic compartint grup amb un planter de grans scraperes i per celebrar-ho vam decidir fer una sèrie d'ATC's. Realment era un repte ben difícil ja que era una sèrie de 31, cosa que em va portar força dies en tenir-ho llest definitivament.

Primer de tot això de la creativitat és força complicat... no et ve quan tu vols si no quan ella vol (al menys això em passa a mi, no se si als demés també). Una vegada vaig tenir la idea al meu cap, havia d'apuntar-la no fos que s'escapés... 

Volia que fos tot manual així que em vaig decidir inclús de fer el fons i per fer-ho vaig utilitzar tintes acríliques de color blau i lila.
Després vaig segellar 31 pastissos i els vaig pintar utilitzant retoladors en base d'alcohol. Una vegada fets i deixats assecar els vaig envernissar per donar un aspecte més sòlid. 
Vaig segellar les 31 atc's amb un segell on el que posava reflectia ben be al que volia expressar "The big day".
Amb whasi tape vaig fer un garlanda per donar una mostra de festa.

Ara solament em quedava ajuntar totes les peces per poder veure si s'assemblaven a la meva idea inicial... i si, certament era el que volia transmetre.



Espero que us agradi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

També et pot interessar...