dimarts, 18 de juliol del 2017

Regal d'aniversari

Fa uns dies em van encarregar que fes alguna cosa per regalar a una nena que feia el seu aniversari. I vaig pensar que una llibreta per poder escriure tots els seus secret amb complements estaria be. Així que em vaig posar a la feina.

Primer vaig fer servir fulls quadriculats i grapant-los vaig construir una llibreta que després decoraria. La vaig folra amb un paper d'scrap rosa amb topets i vaig posar un llom de tela adhesiva de lli fent conjunt, també vaig afegir una punta que fes un bon acabat, Vaig posar el nom a la portada fent servir uns segells alfabètics decorats, també vaig posar una goma negra per que pogués tancar-se amb facilitat i per últim vaig entintar tots els fulls amb distress lila i vaig enganxar uns pompons negres.


Segon vaig comprar una carpeta de gomes i la vaig modificar, primer vaig treure les gomes que portava i la vaig pintar amb pintura chalk paint de color blau clar quan la vaig tenir seca amb sprai chalk paint crema la vaig ruixar donant un aspecte ben diferent del que tenia abans.


Així va quedar el conjunt de llibreta mes carpeta.


Per últim vaig afegir un petit estoig que també vaig decorar enganxant uns petits botons metàl·lics i fent un petit acabament per la cremallera.
Crec que tot el conjunt va quedar prou be! Senzill però molt personalitzat.


 Espero que us agradi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

També et pot interessar...