dimecres, 9 d’agost del 2017

Nit de somnis

Aquest cop i seguint les meves ganes d'aprendre he fet un llenç utilitzant diferents tècniques i productes.

Per no deixar-me cap pas els aniré enumerant:

1. A la part dreta a dalt vaig enganxar un tros de diari sèpia per donar una textura rugosa.

2. Una vegada el vaig tenir enganxat vaig pintar amb pintura acrílica el fons amb diferents tonalitats de blau per emular el cel.

3. A dalt a la dreta vaig utilitzar un stencil d'una mandala amb pintura negre, per poder començar a treballar amb el que després seria la lluna. Una vegada ho vaig tenir sec vaig pintar amb pintura acrílica platejada una lluna plena, no la vaig pintar de manera uniforme si no que ho vaig fer amb una esponja i amb diferents tipus de pressió. La meva intenció inicial era fer una lluna poc uniforma i amb diferents gruixos i crec que ho vaig aconseguir.

4. A baix a l'esquerra vaig utilitzar un stencil de maons amb pasta de textura blanca, una vegada seca vaig pintar-ho amb dylusion paint granat i després amb negre, per fer referència a una paret. Per acabar amb patina de color daurat vaig ombrejar-la.

5. A baix a la dreta vaig jugar amb corda i silicona calenta per fer un mar en calma. Una vegada seca vaig fer servir pasta de textura glossi transparent i la vaig empolsar de diferents purpurines, amb tons blancs, blaus i platejats.

6. Una vegada vaig tenir tot sec vaig segellar diferents tipus d'estrelles amb tinta platejada i blau fosc. I amb un pinzell en forma de ventall vaig esquitxar amb pintura blanca per donar-li brillantor.

7. Per últim vaig "troquelar" unes estrelles de mar en dos mesures en cartolina negre i les vaig pintar amb la patina daurada i les vaig enganxar en el mar i a l'altre banda vaig enganxar dues petxines recollides a la platja l'any passat.

Aquest llenç per mi te molt significat és el primer que faig, el primer amb aquesta tècnica i el primer que penjaré a casa.....

Aquest és el resultat final:


Espero us agradi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

També et pot interessar...