dimarts, 5 de desembre del 2017

Somnis

Aquest cop un art journal dedicat al mon dels somnis...i com no podia faltar amb aquest segell de gat de la casa Dylusions. Aquests segells m'encanten!!

Art journal
Projecte: "Lliure"
Títol: Somnis



El fons està fet amb tinta dylusions negra, blava i vermella, per últim amb tocs sotils de gotes blanques per mostrar un cel ennegrit del mon dels somnis, en aquest mateix full vaig segellar el meu gat i amb tinta distress negra i grisa vaig pintar-li la cara, després vaig utilitzar retolador blanc posca per pintar el cos del gat.

A part, vaig dibuixar aquestes xemeneies que vaig pintar amb tinta dylusions blava, lila i taronja, i utilitzant stencils els hi vaig dibuixar diferents motius....
Una vegada ho vaig tenir tot sec ho vaig enganxar a la negra nit i vaig fer aquest marc amb tinta dylusions blanca.
Per finalitzar vaig enganxar les lletres de fusta.

Detalls:
















Materials:
Paper d'aquarel·la
Tintes dylusion
Tintes distress
Retolador posca
Segells
Stencil
Lletres de fusta

Espero us agradi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

També et pot interessar...