divendres, 2 de març del 2018

Diari per Midori...

Aquest any un dels meus propòsits és aprendre a menjar d'una manera saludable, haig de dir que em costa força per que m'agraden totes les porcaries..... 
I per poder documentar aquesta gesta m'he fet un quadern per poder escriure tot allò que per qualsevol motiu necessiti deixar escrit.



Aquest quadern el faré servir a mode de diari, m'agrada poder documentar les coses...
El quadern esta fet amb pàgines d'aquarel·la per poder dibuixar o pintar i amb paper quadriculat per poder escriure... i esta cosit per si el volgués posar en un midori...(que quan pugui tinc pendent de fer). La tapa es paper d'scrap decorat.

La primera pàgina la he tractat com un art journal, la base és paper d'aquarel·la, pintat amb dylusion paint de color blau claret i amb un stencil i pasta de textura he fet estrelles, he afegit flocs de neu troquelats amb goma eva de porpurina platejada i un cartellet amb el nom del mes i de l'any amb les vores entintades amb tinta distress i amb tres lluentons a cada diagonal. Després he enganxat una xapa que hi diu "somniar" amb un fil negre darrera per decorar. 




Per acabar us diré que el significat d'aquesta pàgina per mi és el nou començament d'un projecte, que comença amb fred però amb moltes ganes... ja us diré quan s'acabi l'any, com ha anat....

Espero us agradi!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

També et pot interessar...